Rehab. Koordinatorn

Ja, det finns då namn på allt!
Tänk vilket jobb, "att samordna allt",
inte så tokigt!
 
Träffa iaf henne idag (Inger heter hon)
och hon var trevlig, lättsam & verkade bra.
 
Hon berätta först om "hur" hon jobbade mm.
Därefter fick jag berätta om mej.
 
Och summan av vårat samtal idag blev,
Om behov finns, så finns möjlighet till samarbete mellan läkare, sjukgymnast, samtal & ev. rehabilitering mm.
Att hon ska kolla upp några saker.
Prata med några personer.
Invänta att jag träffar sj.gymn några ggr.
 
Sen får vi se, hur vi går vidare.
Spännande.
 
(jag blev idag uppmärksam på, att jag fortfarande har svårt att acceptera mina besvär)
Det är viktigt för mitt "tillfrisknande", att jag erkänner mina begränsningar, och accepterar det, som de är!!).
Lyssna på kroppen.
Jag ska ta hand om mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0