MÅSTE man städa VARJE dag!

Jag blir tokig på allt damm!
Och när väl solen lyser med sina vackra strålar, så syns det ännu mera!!
 
Värst är alla mörka/svarta möbler och kläder som jag har.
Dit drar sig dammet omgående.
 
Och nu när jag har katten här, så ser inte kläderna så värst roliga ut!
Inte de svarta!
Huvva.
 
Så jag undrar,
är det meningen att man ska städa varje dag!
Ska man springa omkring med dammtrasan hela tiden, och dammsugaren.
Å putsa & fejja!
 
Hur mycket ork har jag till de!!
Nada.
 
Den lilla "ork" jag har,
lägger jag på andra saker. Träning tex. och att ta hand om mej och att komma ut.
 
Ska jag städa först,
ja då orkar jag inget mera.
(det var bättre förr)
Eller så var det inte det.
Det är kanske därför jag idag är så "klen".
För att jag har städat FÖR mycket i mina dagar.
Slitit ut mej (i onödan).
 
Finns väl roligare saker att göra, än å städa!
 
Jag trivs när det är fint & rent.
Men lagomt è bäst.
 
Det finns mycket man kan göra annorlunda.
Huvudsaken att JAG trivs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0