Målat idag!

Förutom "allt" de vardagliga som jag sysslar med under veckan,
så har jag varit på "pyssel stund" och provat "glas målning" idag.
 
Jag börjar väldigt försiktigt, eftersom det var väldigt länge sedan jag höll i en pensel.
Och det har inte varit min starka sida.
 
Det fanns några olika saker att välja mellan.
De andra målade på "fri hand" på en karaff/vas, lite blommor mm.
Det såg väldigt fint ut.
 
Jag målade på en assiett.
Jag följde mönstret bara..
Ville testa.
 
Annat pyssel som det fanns att välja på var,
att klä gamla brickor med tapet.
Även klä lådor mm med tapet.
 
Så småningom skall de pysslas med påsk saker.
Kanske blir nått av det också.
 
Ja, så denna dag fick ett annorlunda innehåll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0