Känner mej trött...

Ibland tar orken slut..... och så känns det nu!
 
Trött på kvällarna,
vaknar (ganska) tidigt (kanske på grund av ljuset), känner mej inte utsövd,
kroppen är trött (och värker mera),
svårt att hålla humöret jämt (faller lätt ner),
ingen riktig lust med nått,
det känns "bara tomt" nu!!
 
Jag kände även på träningen,
att nått var annorlunda.
Ingen motivation, kroppen vill inte "hänga med",
så det blev en "halv dan" omgång.
 
Gjorde dagens meditation liggandes,
behövde "vila" ryggen.
Såklart kom "JohnBlund" och strödde sina trötta flingor i mina ögon.... (slumra nån sekund),
välbehövligt.
 
Trött & less på "alla dessa samtal" som ringer, vet inte vilka de är, lr vad de vill.
Å jag tänker inte svara.
Ge er nån gång!!
 
Veckans Fjärils-möte,
I dag pratade vi om olika "roller".
De känner jag igen.
Jag har nog mycket varit den där "hjälten",
som alltid skulle ställa upp, fixa, dona, vara duktig.
Idag delades vi in i smågrupper.
Kan säkert vara bra, med en mindre grupp.
Vi fick också se en film.
Å den väckte många känslor/tankar.
De gör ont, där inne.
Kram & styrka till alla som kämpar..
 
En skön prommis hem,
å där är Sandra & Holly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0