Jag gillar måndagar, som alla andra dagar...

Jag hade ställt klockan på 7,
eftersom jag har tid hos läkaren.
Vaknade flera timmar INNAN.
Så väldigt tröttsamt!
 
Sen ringer de från hälsocentralen och lämnar återbud!
Läkaren är sjuk.
Får en ny tid.
 
Ska även träffa en samordnare för rehabilitering.
De ska bli intressant.
 
Och så hc:s sjukgymnast.
 
Så de blev mycket nu!!
 
Lika bra de..
 
En tur på gymmet.
Ibland går allt såå trögt.
Och de gjorde det ganska mycket idag.
 
Sen var det dags för TANDLÄKAREN.
Jag var duktig.
Det gick bra.
Allt såg bra ut.
Förutom tanden som var trasig (de va därför jag hade bokat tid)
De fick laga den UTAN bedövning (billigare så) haha.
De tog en extra bild/röntgen på min visdomstand, som har dykt upp.
(de såg lugnt ut även där, DE VA DÅ EN HIMLA TUR).
 
Förutom att nacken håller på gå av, av att ligga i denna stol.
Och ryggen & käken får sig en omgång.
Så är BETALNINGEN VÄRST!!!
 
Nu ska jag återhämta mej,
inför starten av min,
Buddistiska Meditations Kurs,
som börjar ikväll.
 
De ska bli spännande,
och skönt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0