Guld stjärna

Till mej,
för att jag lyssnade på kroppen idag!
 
Insåg att jag inte skulle orka träna.
Så jag hamnade i soffan istället. Och där halvsov/somnade jag till under hela förmiddagen.
SKÖNT & välbehövt.
(kan inte fatta att jag va så trött, fast - jag blir ju de av värken)
 
Sen tog jag ett HETT härligt avslappnat bad.
Och det gjorde gott.
 
Efter lunchen,
gjorde jag väldigt enkla, försiktiga övningar på mattan.
Bara för att känna igenom kroppen.
En kort meditation prova jag på. Med hjälp av klockorna, som höll koll på tiden.
Sen fortsatte jag att vila, (jag hann slumra till en kort stund till).
 
Så jag är stolt över mej själv,
som tog hänsyn till kroppen idag.
De Viktigaste Först!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0