Gnäll

Ingen rolig morgon att vakna till!
 
Ute är det storm.
Min kropp protesterar.
Huvudvärk.
Känner mej halvförkyld.
Öm/värk över skuldrorna & nyckelbenen.
Ont & stel i nacken och bröstryggen.
Öm/värk utmed armarna och värk i handleder & händer.
Ljumskarna gör sig mer och mer påmind (tur jag gick till läkaren).
Knäna spökar också!
 
Då kan jag undra,
varför?
 
Är det för att jag pressat mej för hårt
Är det den behandling jag får av Nugabest massagebänken som är för kraftig
Har jag gått för mycket (först på gymmet, sen lång promenader)
Kör jag för hårt på gymmet (även fast jag gör så lite, lätta saker)
Fjärilen, Buddhistisk meditation och kurs
Alla tankar, känslor och drömmar
Stressen
Vädret
 
Vore kanske läge för vila
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0