Fettisdagen

 SEMLEDAX!
Kan man ha mer tur än mej!!??
 
För en tid sedan, funderade jag på OM jag skulle baka nån semla i år.
Men, när man är ensam, så känns det ganska onödigt att baka, bara för mej.
Så de blev som "bortglömt" (förträngt).
Men igår kom jag på "I morgon (idag) är det fettisdag, och jag har ingen semla.
Å inte orkar/hinner jag baka nu heller!!
Så jag blir nog utan iår....
Eller ska jag KÖPA!?
(Nä, snål som jag è).
 
Men nu har jag ju en sådan tur,
att ha en sån underbar dotter, som både bakat semlor, och kommer in och hälsar på,
och har semlor med sej.
 
Så till kvällsfika,
fick jag både sällskap OCH en super god SEMLA.
 
Tack för sällskapet & semlan,
älskade dotter <3
Lycklig mamma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0