En blåsig lördag

Vädret denna vinter är jätte konstigt!!
 
Fast jag är jätteglad, att det inte är 30 grader kallt och en massa snö.
 
Men däremot,
Är det 5 grader varmt, lite snö, vatten på isarna, vatten som rinner efter trottoaren.
Och idag har det varit väldigt blåsigt.
(och igår regnade det, och hade t.o.m. åskat )
De är super konstigt!!
Eller.
 
Jag gav mej ändå ut en sväng,
det var ju GREGORIEMARKANDEN  denna helg.
Så jag gjorde mej en kort tur ner på stan/stortorget.
Å det var en massa folk, och många stånd.
Inget jag skulle ha, bara titta.
Nått som fick mej imponerad va, ett stånd fullt med chokladbollar, chokladbräck och en massa annat smarrigt.
De såg gott ut...
 
Nu ska jag slappa resten av dagen,
det passar mej en dag som denna.....
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0