Blev ingen vila idag!

Lördag, 22-3-2014!
 
Helger var ju tänkt vara "vilo-dag".
Men så blev det inte idag (det beror nog på, att jag vilade i torsdags).
 
Jag tänkte iaf, OM jag känner mej sugen, så går jag en sväng å gymmar.
Sandra skulle dit, så då hängde jag på.
(jag ska följa henne till Arenan och titta på fotboll sen).
 
Jag värmde upp,
10 min gå-band + 30 min cykel.
Sen lite axlar/armar vid maskinen + hantlar, avsluta på mattan, för lite rygg & mage.
En skön stund i bastun, hann jag också med.
 
Vi åkte bil till Arenan.
(där åt vi lunch, som jag tagit med).
Tittade en stund på fotbollen.
Men tyvärr blåste det (som vanligt), och solen gick i moln.
Så vi började frysa.
Vi tog en prommis tillbaka in till stan,
hem å fika, kaffe & the.
 
Sandra ska på 30-års kalas.
 
Å jag får ta på mej mys-kläder och slappa i soffan,
härlig lördag.
 
Så NU är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0