Bättre nu då!

Snacka om växlande väder!
 
Som jag skrev i morse, nästan storm & snön yrde.
Det kändes lite tungt.
 
När jag spatsera iväg till gymmet efter en stund,
ja då hade det slutat blåsa, och solen ville kika fram.
Betydligt bättre.
 
När jag kom ut från gymmet,
ja då hade det börja blåsa igen!!
Och det var ganska grått.
Väldigt onödigt!
 
Nog om vädret.
 
Hungrig!
Ju mer jag äter, ju hungrigare blir jag.
Idag har jag stoppat i mej allt! (massa saker iaf).
Otroligt sugen, på både de ena & de andra.
 
Blev tvär trött efter lunch,
så jag va tvungen att "Power nappa" en stund.
Blev sisådär ca. 3 min.
Såå Skönt (och välbehövt).
 
Tvättstugan på eftermiddagen/kvällen.
Jag hade inte mycket tvätt.
De är mest träningskläder & lite annat.
Men lika bra att hålla efter, annars blir de mycket till slut.
 
Sen tog jag tag i hemläxan (har faktiskt 2 st denna vecka).
Jag ska skiva min "Livs historia".
Och det kommer bli jobbigt.
Men väldigt bra, tror jag. För att jag ska få kontakt med mina känslor.
(kommer nog att väcka många känslor).
Å allt ska ut, tids nog.
(för mitt tillfrisknande).
 
Prata med pappa igen.
Och det gjorde mej glad, eftersom han låter så pass mycket piggare.
Han berätta om läkar besöket, maten, (som t.o.m. smaka bra), att han börjar få tillbaka lite hull på låren, promenaderna, lite tv-tittande mm.
Så det kändes jätte roligt.
 
Och jag själv
känner annan energi.
Fantastiskt.
("bara för idag.....")
 
Och så har fredagen kommit igen!
Veckan har gått fort.
Och i morgon är det helg,
då är jag "riktigt" ledig, och gör som jag vill!
Toppen!
 
Önskar mej själv en
God Natt & Sov Gott
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0