Äntligen Fredag

Ja, så säger jag faktiskt nu!!
 
Mina veckor är inte så aktiva, som de kanske verkar.
När man inte har ett jobb, lr kan jobba, så får man prova fylla veckorna med annat.
För det är ganska tråkigt, när alla dagar är lika.
Helg som vardag...
 
Så nu ett tag, har jag varit igång med div. aktiviteter under veckan,
för att sen "vara ledig" under helgen, och det känns jätte skönt.
De blir skillnad, på vardag & helg.
 
Så idag denna fredag,
har jag varit på gymmet
Testade faktiskt en stund på crosstrainern.
Jag tog det väldigt lugnt. Koncentrerade mej mest på att hålla koll på ryggen. Så att jag inte skulle sjunka ihop.
(jag vet inte varför, men min kropp har svårt för att hålla sig upprätt på denna apparat!)
Så jag trampade försiktigt och sakta.
Men jag stod iaf ut, ca 30 min, men kom bara drygt 2 km!!.
Fast, jag är jätte nöjd.
Därefter lite lätta vikter, för axlar, armar.
Å så stretch & vibrations träning.
Och så BASTU såklart.
Det är jätte skönt att avsluta där, när man gjort träningen.
Det är jag värd.
 
Hem, lunch & en stunds vila.
 
Sen va de dags att gå å handla.
Skönt att göra det idag, så är de klart inför kommande vecka.
Dock blev de inte så många tunga saker. För det klarar jag inte av att bära.
 
Så nu kan jag Göra Vad Jag Vill,
FÖR NU ÄR DE HELG!!
Bra Kämpat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0