Ännu ett försök till lindring/förbättring

Så länge det finns tro, så finns det hopp!
 
Ja, så får jag tänka om de mesta..
Och störst hopp har jag när det gäller min kära kropp.
Önskar jag slapp all värk.
 
Idag var jag iväg på min 1:a behandling
med Infrarödbastu & NugaBest massagebänk (med värme).
 
Den infraröda strålningen ska vara bra mot värk.
Den går in på djupet.
Och ger sina vibrationer ända in i cellerna & värme.
 
 
Och efter att ha suttit i den sköna värmen ett tag,
så lägger jag mej för 40 min massage, på Nuga Best bänken.
 
Hoppas verkligen att denna ska göra bra ifrån sig.
För jag kan lova, att inte är den så himla skön på vissa ställen!!
De gör j%%%%igt ont.
Medans andra ställen känns skönt.
 
Även om det inte är ÖM KÄRLEK,
så är det iaf kärlek till mej själv & till min kropp.
Vill bara väl <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0