Ännu en solig dag!

Äntligen har jag börjat sova "lite" längre.
Lr rättare sagt, jag är "tröttare" när jag vaknar till, så jag kliver inte upp, utan provar somna om!
 
Så när jag väl kvicknar till,
och ser att även denna dag bjuder på klarblå himmel och sol,
så känns det härligt.
Underbart!
Wow.
 
Gjorde mej turen till gymmet.
Intressant nyhets program (efter 10 med Malou) fick mej att sitta nästan 1 timme på cykeln.
Det går bra, när man har nått att fokusera på.
Hade tänkt vila benen idag, och köra armar/axlar. Men det blev ben/rumpa även idag.
(känns att jag använde dessa igår! = lätt öm).
 
En sväng till Badhusparen & solstolen hann jag också med.
 
Första träffen med sj.gymnasten (Martin, tror jag han hette).
Det blev som vanligt, då det är första gången, till att dra hela historien.
Hatar att göra det..
 
Det blev en riktig genomgång, med frågor/undersökning/tester.
Och såklart är det nog (troligtvis) min "kära gamla Fibro" som ställer till det!
Inget tydde på nån nerv i kläm.
Och min rörlighet är okey.
Men jag var väldigt stel över nacken/axlarna.
Så jag ska prova jobba extra med den.
Jag skulle även få en TENS-apparat. (lite ström-vågor på musklerna, som smärtlindring).
Och några gånger i badet. (eftersom det är skonsamt för kroppen).
(Skulle behöva massage också, men då får man gå via massörer, å de kostar massor!!)
 
Ja, de va lite om denna träff.
Han önskade att han kunde göra mer..
Men så är det med Fibron, den är svår, och hopplös.
Så jag får se, hur de fortlöper.
 
Onsdag = Träff med Fjärilen
Idag pratade vi om dysfunktionella familjer. (ja, vad är egentligen "friskt/sjukt").
Och om känslor.
 
Ja, dessa känslor.
Jag har dem också, men de sitter långt inne & de är svåra att ta fram.
Det kommer bli så skönt, att hitta dem & släppa ut dem, alla.
 
Slank in på Willys och handlade lite.
Jag får passa på, att ta lite då & då.
Vill undvika att bära massa (behövs inte mycket, för att de ska bli tungt).
 
Tittade på Grey`s,
å där var det massa kärlek & känslor.
 
Nu ska jag blunda,
och ta in allt som hänt idag!
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0