Annan känsla

Härligt,
för första gången på länge, kände jag en lättare känsla i kroppen!
 
Jag hade nyss pratat med pappa.
Och det var ett samtal som var väldigt annorlunda, mot för hur det varit på väldigt länge.
Han lät mer levande.
Och han berätta (positiva) saker..... saker han gjort.
Skönt.
 
Sen när jag kom ut,
infann sig en liten "vårkänsla".
All is var borta från vägarna, och det hade torkat upp ganska bra.
Ingen blåst, utan en behaglig "vår-värme".
Det var en annan känsla i luften,
härligt.
 
Och jag behövde inte en massa kläder,
utan kunde klä mej lättare.
Och det gjorde att de blev smidigare att gå och röra sig,
vilken skillnad.
 
Tänk, vad lite kan göra mycket!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0