VILKEN morgon!!

Jag vaknade kl.05!
Helt utsövd, och kunde absolut INTE somna om.
Klev upp och drack kaffe.
Tyst, lugnt och skönt..
 
Idag var det grått & det duggregnade lite,
så jag kröp tillbaka i sängen.
Så himla skönt, att kunna göra det.
Somnade om!
 
Drömde så himla konstigt och jobbigt.
(Jag måste verkligen försöka tyda "budskapet" för denna dröm).
 
Att bli så rädd, inte kunna få fram nått ljud, och ledsen, kändes jätte läskigt.
Och kroppen som var avdomnad.
(jag som sällan drömmer/lr iaf kommer ihåg nån dröm)
Å den här va så stark & verklig.
Intressant.
 
Till frukost åt jag MAT!
Jag var såå himla hungrig, så jag åt köttfärssås & makaroner.
Har inte hänt, på flera herrans år!!
(visst, nån hotellfrukost har man provat, men då bara för att det "ingår" i priset).
 
Sen gjorde jag lite yoga.
Därefter Mindfulness-yoga - och då kom en massa känslor igång!
Tårarna bara rann...
(jag undrar vad som è på gång! Fast, det känns bra. Ut ska det! Även om det är jobbigt att grina).
 
Ja, jag har så mycket inom mej.
Sånt jag inte äns vet om.
Jag vet inte vart jag ska börja..
Men, DET FÅR TA DEN TID SOM BEHÖVS.
Å det ska bli så skönt.
Kärlek till mej själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0