Underbara värme

Ännu en dag med varmt & skönt väder!
Gillas!!
 
Tittade in till Holly en stund idag också.
Hon è så go & söt.
Vi busade lite, med toa-rullen under mattan.
(medans jag satt på husè)
Sen solade vi lite på balkongen, härligt.
 
Därefter tog jag en promenad till Rådhuset.
Satte mej där på trappan och tittade på studenternas flak-åkning.
Vilken härlig dag de fick, på sin student.
Varmt & sol.
Och många glada miner.
Hoppas de får en bra avslutning.
 
Tog svängen ner till badhusparken. Inte så mycket folk, konstigt nog.
Satt en stund, så skönt.
 
På hemvägen gick jag till Östäng,
det är där de ska samlas ikväll, studenterna. För att vandra till Rådhuset.
 
När jag satt där, började de småskvätta
(och just nu, när jag skriver detta, regnar det ute).
 
Jaja, ibland blir det regn efter sol!
Å de è bra för moderjord.
 
Ps/ De kom nån åsksmäll också. Ds.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0