Tittut!

Jag kom på vad Cilla skrev till mej, när jag låg på sjukan.
Å jag blir så full i skratt.
 
Vi var två på rummet, och mellan oss var ett skynke.
Jag låg i säng "1", närmast dörren.
Å damen bredvid låg då i säng "2".
Och hon var opererad, så hon låg hela första dagen. (där bakom skynket).
 
Och eftersom jag inte såg henne när jag klev upp,
så hade jag ingen aning om hur hon såg ut, lr nått.
Hade bara hört hennes röst, då hon prata med personalen.
 
De var då Cila sa,
- Du får "leka tittut med skynket".
De va skoj ;)
 
Apropå "tittut",
Så tog jag bort plåstret efter mitt "stick-hål" idag.
Lite spännande va det!
Å det var bara ett litet märke.
Det såg fint och bra ut, så DET kändes skönt iaf.
 
Tittut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0