Sommar lr Höst!!

Ja, man kan ju undra!!
 
8-11 plusgrader & blåst, vad ska man kalla det!!?
Igår var det kallt och blåsigt.
Idag blåser det ännu mera.
(det lugnade sig lite igår kväll, men tog om igen inatt).
 
Så jag undrar om det är HÖST lr sommar.
 
Jag har alltid sagt, - att sommaren ska man vara hemma, inte åka utomlands på semester.
Men nu börjar jag faktiskt undra, om jag ska börja ändra på det.
 
Den lilla korta sommar vi brukar ha, behöver vi.
För att ladda batterierna, få nya energier & vitaminer.
Känna värmen, få fin färg på våra bleka kroppar.
 
Njuta av sol & värme.
 
Sen, den här blåsten!
Så här brukar det ju vara på hösten.
Och på hösten kommer ännu värre stormar, som river upp både de ena & det andra!
 
Usch!
Nu har jag klagat på vädret.
Ingen mening, för de blir de väder som blir!
 
Hoppas på bättring, snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0