Pengar!

Pengar är inte allt!
Men visst underlättar det, om man hade dem.
 
Jag klarar mej som det är.
Men om jag hade mera pengar, finns det massor jag skulle kunna göra.
 
Det bästa vore att slippa fundera på pengar..
 
En bil skulle jag jätte gärna vilja ha (och behöva).
 
Några "tjänster" skulle jag kunna tänka mej att köpa:
- Städ hjälp
- Nån som fixar maten
- Massör
 
# Sen finns flera olika alternativa behandlingar som jag skulle vilja prova,
för kropp & själ.
# Flera resor som jag skulle vilja göra. (resa JÄMT vore en dröm, det finns så mycket att se & uppleva).
# Olika kurser som jag skulle vilja gå.
 
Ett mysigt och hemtrevligt ställe att bo på, vore toppen.
Enkelt, ombonat & varmt.
 
Och vill man lyxa till det ännu mer,
så finns massa fina kläder & smycken att välja på.
(men det är bara onödigt. Sånt klarar jag mej så bra utan).
 
Det finns så mycket jag skulle vilja göra, om det vore möjligt.
Och så mycket enklare det skulle vara & kännas.
 
Bara fortsätta drömma.... och hoppas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0