Fredag den 13:e & Fullmåne

Ja, vad säger jag om denna dag... Snart nära en sammanbrytning! Nu får det vara nog!! Dags för förändring. Igår hade jag börjat städa, så jag avsluta idag. Torka ur fönsterna och satt tillbaka de nyduschade blommorna. Dammtorka, dammsög och skura golven. Sen så, fick det räcka. För denna gång. Gick till Sandra. Hon skulle bjuda på lunch. Tacos. Mums. Sen gick vi tillbaka hem till mej. Holly tog vi med oss. Hon ska vara hos mej i helgen. Å så baka Sandra cheesecake. Den ska vara till "examens-festen" i Offerdal imorgon. Sandra & Emil:s. Jag cyklade med Sandra bort till badet, hon ska jobba ikväll. När jag kom hem, fortsatte jag å tvätta. För jag har tvättstugan idag. En distans Healing tog jag emot ikväll. Å så har jag sett en film, "Allt för min syster". Bra film. Tragisk. Tårarna rann.. (skönt att gråta). Förändring; Jo, jag ska verkligen försöka tänka annorlunda. (helst sluta tänka alls, och bara följa KÄNSLAN). Göra och säga som jag känner (även om det inte alltid "gillas", lr passar). Men framför allt, försöka "Se allt från den ljusa sidan". TÄNKA PÅ, HUR JAG VILL HA DET! Kämpa på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0