Underbara Väder

Värmen och solen fortsätter!
Underbart <3
 
Även om det idag varit både stora fluffiga moln,
och några gråa, nästan svarta moln, som innehöll regn!
 
Jag låg ute å sola/läste men var tvungen att snabbt plocka ihop, då ett av dessa mörka moln hamnade precis ovanför där jag låg, och ner kom massa regn.
Härligt "solregn".
 
Cyklade till Lillänge.
Var bla. in på Rusta. Där fanns nu den mjuka-gråa-fleecefilten som jag länge velat ha.
Sen fanns också ett tält, och ett tjockare underlägg (pilates-matta) som jag funderar på att skaffa.
(bra att ha, om jag ska ut å campa).
 
Sen kika jag in på Lindex & skoaffären också.
Det finns mycket fint. Men inget som passar mej.
(jag är hopplös! Vet inte vad jag ska titta efter/lr vad som är snyggt/Inget passar på mej).
 
En sväng till Ica Kvantum.
Idag hade de vattenmelon för 5 Kr/kg, då börjar de kännas "lagomt".
(fast, jag kunde inte köpa nån, för då hade cykelkorgen blivit full, bara av melonen.)
Va lite annat jag skulle ha idag.
 
Har köpt en uppladdningsbar lampa, som jag ska ha i stugan.
Bra att ha, då jag ska läsa. Och nu när det börjar bli skumt/mörkt.
 
Hämtade ut ett paket till Sandra.
Var sen och lämna det/hälsa på henne.
Å vi testade att "koppa" oss. (Ajaj) Men, gör man det regelbundet, kan de nog ge resultat.
 
Ja, så har jag försökt packa klart.
Haha, alltid lika kul.
Jag hoppas att jag en vacker dag, lär mej att packa enkelt & smart.
 
Imorgon åker jag iaf.
Så nu tar jag ledigt fr bloggandet ett tag.
För nu ska jag bara NJUTA och slappa...
 
Ha de gott där ute!
För de ska jag <3
See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0