Nuu Var Det Läääänge Sedan!!

Hej Å Hå, Vad Tiden Går!!
(och med mitt braia minne, är mycket glömt!).
 
Sen sist;
Midsommar har varit.
Och det var lugn. Super trist väder, kallt och blåsigt.
Jag hade hoppats på soligt, och varmt. En picknick korg utmed Storsjöns strand.
Men ist blev det hemma dag/kväll framför Tv:n. (förutom en sväng på "stan" & på affärn).
En bakelse med Jordgubbar. En väldigt enkel och lättsam mat, sill, ägg & potatis. Klavsylta + rödbetor.
Å så godis till kvällen.
Jag & Bengan.
 
Sen följde jag med till Skålan och hälsa på Marika & flickorna, å Robban.
Trevligt, och lättsamt. (men det blev en låång dag).
Bikus bjöd på mat & tårta.
Emma & Christoffer kom till middagen. Å så Robbans föräldrar.
Vi var också så jag fick se, vart de ska bo sen, i huset.
Oj, vad mycket de har å göra där. Men de blir nog mysigt. Mitt i skogen.
 
Hem PACKA, å så vidare till H-dal.
Bengan skjutsa mej till Nagasjön.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0