Nagasjön 22/7 - 27/7

Underbara dagar & ett fantastiskt härligt väder!
 
Kom till stugan på eftermiddagen. VARMT!
Typ 29 grader.... Lika varmt inne som ute.
Fick skjuts att hämta vatten.
 
Bytte om och gick ner till stenarna.
Sola, bada. Ett super skönt vatten.
Tänk, vattnet var så varmt, så det kändes inte att man låg i vattnet.
Nästa dag låg jag också nere på stenarna, hela dagen.
 
En dag lånade jag kanoten av Ingrid.
Vilken dag, och vilket väder. Perfekt.
Sjön var alldeles spegelblank.
Det gick bra att paddla ensam, fast det gick lite krokigt. Mot slutet var jag jätte trött.
Gick iland på ett par ställen, sist på badstranden.
Det var så underbart, att ligga där, på stranden..
 
Ännu mera sol & bad vid stenarna.
 
Lördagkväll, då var det dags för BJUDNINGSDANS.
Inte så mycket folk, fast jag dansa så jag var nöjd iaf.
 
Mina kusiner var där.
Camilla med familj fr Danmark.
Morgan med familj.
Kul att träffas.
 
På söndag kom Sofie.
Å vilken mysig & härlig stund vi fick.
Sola & bada vid stenarna.
 
Sen packa jag ihop, och åkte med Sofie till H-dal.
Vi hjälptes åt att skifta säng till pappa/moffa.
Sen va vi på Blå å åt, pizza.
Följde henne hem att tag.
Älskar att umgås med mina flickor.
De är nått speciellt.
 
Sa Gonatt till Sofie, (som skulle upp och jobba).
Åkte sen till pappa.
Å där var det VARMT!
 
Det var några dagar i stugan.
Några fantastiska dagar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0