Mot H-dal

Passar på att "lifta" med Cilla, som varit till stan för att umgås med sina tjejkompisar.
Vi lämna stan ganska sent, men va gör de...
 
Väl framme i Solberg,
bytte vi om och följde Rickard ner till solbergsvattnet, för ett kvällsdopp.
 
Jag hade sagt att jag skulle bada,
när det väl var dags, började jag tveka!
Men tänkte, "har jag sagt det så, är de väl bara å hoppa i"!!
 
Å jag ångrar mej inte, GUD vad härligt, varmt & skönt det var.
Helt otroligt.
(de trodde jag aldrig, att det skulle vara så pass varmt, så att det gick att ligga i, och t.o.m. simma).
Ett fantastiskt skönt kvällsdopp (mitt första på många år).
 
Tack Cilla & Rickard, för den upplevelsen.
 
Hem, kvällsfika och sen var vi ganska trötta.
Värmen tar hårt på oss...
Jag sov i soffan denna gång.
 
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0