Ibland går det bättre än bra..

Det härliga underbara väder fortsätter!
Å det känns så himla bra.
Exakt vad jag behöver.
Sol, värme & lata dagar.
 
Och eftersom det ska hålla i sig under veckan,
så vill jag så gärna åka upp till stugan igen.
(moster sa att hennes "gube" var hemma i Lit, och skulle åka upp).
Så då kolla jag med honom, om jag kunde åka upp med han.
Och det skulle gå bra.
Och ännu bättre var, att han hade ett ärende in till stan.
Å kunde plocka upp mej HÄR HEMMA.
Då slipper jag ta all packning på bussen.
Toppen!
 
Så idag har jag börjat packa lite.
(vilket jag har blivit helt kass på!!).
Och ska försöka luska ut, vad jag ska ta med mej å äta.
(det är ännu värre).
Men på nått sätt, löser det sig, det också.
 
Varit till Holly idag.
(hon hade varit upp på bänken, och tagit ner sin påse med mat, tyckte nog att jag var snål).
Toksnöre.
Hade jag haft en borste, skulle jag kammat henne, hon hårar en hel del.
Kill, kill på näsan.
Vi satt ute på balkongen och njöt, tillsammans.
Mys.
 
Men större delen idag,
har jag legat ute på gräsmattan och solat & läst.
De è livskvalite de!
 
Gjorde mej en sväng på Ica Maxi.
(har nog aldrig varit på affärn så sent).
Handla inför resan bla.
Och ingredienser till negerbollar.
Så de har jag bakat ikväll.
Mumma.
 
Nu ska jag försöka varva ner.
Och drömma härliga drömmar...
Om sommaren.
GoNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0