Hemma hos Sofie

Tyvärr var inte Sofie hemma,
men jag hade fått tillfälle att låna hennes lgh.
Och då passade jag på.... såklart.
 
Skönt att ha någonstans att krypa in,
när man kommer så tidigt, (före kl.07!).
 
Varmt var det,
öppna och släppte in lite "varm" ny luft.
 
Gjorde mej iordning för en lång skön prommis.
Jag gick över Åsen-Håxås, Edevägen tillbaka, (länge sedan jag gjorde den svängen).
Stanna till vid bryggan, och satt ett tag och njöt av solen & vattnet.
Härligt när vädret är så här.
 
Gick sen på affärn,
handlade lite smått & gott, bl.a. massa melon. Passar bra i denna värmen.
 
Tillbaka till Sofie och fixa lite frukost.
Å vad de smaka bra...
 
Gjorde lite melonbitar, gick sen tillbaka till bryggan,
för att slappa i solen.
 
Innan jag skulle gå och uppvakta pappa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0