Bara Tidsfördriv

Dagarna går... så även sommaren!
Har passerat halva juli, snart är den över.
Men, jag njuter varje dag!
 
Värmen är kvar. Även om inte solen skiner från en klarblå himmel.
Jag passar på att sola, när den dyker upp, solen.
 
Gardinstången i köket har ramlat ner!!
Skit också!
Jag kan inte sätta tillbaka den. Skruven & pluggen bara snurrar.
Gillar inte sånt!
 
Igår hade jag tvättstugan. Alltid lika kul.
Inte mycket tvätt, men de ska göras.
(blev påmind om hur kassa axlar jag har, då jag ska hänga tvätt).
 
Jag var också på storsjötappen och lämnade blod.
3:e gången nu, och det går bara bra.
 
Kattvakt är jag också.
Holly è så go.
Inga problem. (känns lite trist, varje gång jag ska gå därifrån å lämna henne).
Vattna lite blommor också. (Sandra har ju ansvar för Sofies "jordgubbs & smulton-blommor).
 
Nu två kvällar i rad, har det varit skumt i lgh, så jag har tänt ljus.
MYSIGT.
 
Mina Flickor tänker jag på dagligen.
Stolt, över att ha sådana fantastiska tjejer.
Önskar jag fick KRAMA dem just nu.
KRAM.
 
Jag tycker det är ganska TRIST att bo i lgh, inne i stan.
Speciellt nu, när det är sommar.
Då vill jag kunna komma ut, i naturen fort & enkelt.
Så är det bara!
 
Jag försöker tänka positivt.
Allt är toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0