Äntligen Blåsjön!

(det är 2 år sedan jag var hit sist!!)
 
Så kan de bli, då annat kommer ivägen!
Men nu är jag här.
 
Denna gång fick jag låna Alvas rum.
(hon lånade gärna ut de, eftersom hon ändå alltid hamnar inne hos pappa & mamma).
Hihi..
 
Vilka dagar de blev.
Lördag - kanonväder.
Jag klippte gräset på förmiddagen.
Mats skjutsa flickorna, Lottas syster & man, och sedan mej, bort efter stranden.
Där var vi i flera timmar.
(tyvärr gick båtmotorn sönder).
 
Jag gick efter stranden tillbaka.
En härlig & varm promenad.
De blev ca 5 timmar nere vid sjön.
Å jag bada. Så himla skönt.
 
Middag tillsammans med Mats/Lotta, barnen & Ciccis familj.
Grillat, gott.
 
Söndag, de fantastiska vädret fortsätter.
Jag MÅLAR en vägg på lagården.
De gick bra. (fast, mot slutet va jag trött).
Ganska kul. Tur de inte va så stor vägg.
 
Måndag/tisdag lite sämre väder.
Värmen är kvar, men det regnar till o från.
 
Ja, som vanligt här, så är det fullfart!
Lotta är ute på "farmen".
Mats har fullt upp med annat. Hoppar in å står i Cafèt, när Lotta har visning i älghägnet.
Barnen har blivit så stora & duktiga så de får sköta sig själva, mest hela tiden.
Å de gör de så bra.
 
Jag har haft bra & fina dagar här uppe.
Jag har tagit det betydligare lungnare än vad jag tidigare gjort, och det känns bra.
Även om jag känt mej lite lat!
 
Men, det handlar om att göra DET JAG VILL!
Å de gör jag!
 
Tack för denna gång.
Kram till er alla <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0