Vinter fest för själen

Vinterfest för själen - meditation i 21 dagar!
 
Ikväll har jag varit i väg på meditation.
Varje kväll, i 21 dagar, kommer det att erbjudas olika sorters meditationer med flera olika yoga & meditations-lärare.
Det här ser jag fram emot.
 
Hur många vi var, vet jag inte, men fulla salen i alla fall, å det var många.
Om alla kommer varje dag, märks.
Upplägget är så, att man har anmält sig till "kursen", sen går man de kvällar man kan.
Och jag ska prova gå alla, (vill prioritera detta).
 
Jag är super tacksam, att jag bor så nära & har möjligheten.
Och att få denna chans, att prova flera sorter, känns spännande.
 
Sen vill jag verkligen komma igång själv, med daglig meditation.
Tror det kan ge nått bra, bara jag tar mej tid.
Så det här bli en bra start, på detta år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0