Trögt från morgonen

Såå himla down!!
(ja så är de! Men jag gör så gott jag kan, för att hålla humöret uppe!)
 
Tänk att det ska behöva ta halva dagen, för att komma igång!
Och jag känner mej själv så väl, så jag vet att det är bara att vänta ut mej!!
Ingen mening att stressa.
 
Haft ett samtal jag skulle ringt för flera dagar sen, men inte kommit till skott.
Idag blev det av.
Behövde kolla upp några saker, för att kunna veta hur det ligger till.
Och hur jag/vi ska gå till väga, för att allt ska bli så bra, det bara kan.
Allt för att kunna få ett så värdigt liv som möjligt.
(det är lätt hänt, att personen i fråga, blir mera "sjuk" av att göra för lite!).
Så nu skall ställas lite mera krav...
Och se vad som sker.
 
Ringde sen min bror.
Vi pratar alltför sällan. (våra liv rullar på ändå).
Ville delge vad som sagts.
Och höra hur de mår, alla där uppe.
 
Sen blev det en tur till gymmet.
(ingen lust, men det känns bättre efteråt).
Hade tänkt cykla, men tv-skärmen va paj, så då blev det gå-bandet ist.
Gick 1 timme, hann drygt 6 km, & gjorde av med ynka 300 kalorier drygt.
Och lite drygt 9000 steg!
Fick ett skavsår på tån också!
Belöna mej med en stund i bastun, skönt.
 
Jo, jag gick in till folktandvården och beställde en tid.
Dags för en koll (huvva vad dyrt!!). Bara för en undersökning...
Å jag som har en tand som håller på att gå sönder.
Blir inte kul de.
 
Slappa en stund i soffan med boken,
innan jag ska iväg på kvällens bravader.
(missar tyvärr meditationen ikväll)
Så är de!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0