Toppen Lördag

Bowling & middag!
 
Idag ska vi umgås, jag mina tre härliga tjejer och deras respektive.
Cilla, Rickard & Sofie hämta mej, å så mötte vi upp Sandra & Emil på bowlinghallen.
(Niklas var tyvärr inte med).
 
Bowla är det många år sedan jag gjorde.
(och det märktes)
Fast, jag fick till två "strike".
Men sen gick det utför.... Bollen rulla ner i fåran flera ggr.
Och nån omgång blev jag helt utan poäng.
Så ni kan ju gissa vem som förlora.
Fast, jag kom ETTA bakifrån!
 
Lite öm här & där,
men det var skojigt att göra något tillsammans med barnen.
Nått att minnas <3
 
Sen blev det tre rätters middag.
Och det var Sofie som stod för menyn & matlagningen.
"Tack för att mina underbara flickor är så duktiga"
vi fick jätte god mat.
 
OCH ALLT VAR JÄTTE TREVLIGT & MYSIGT.
 
Sandra & Emil sov över.
Vi gjorde tidig kväll,
jag tror alla var trötta.
 
Tack för en fin dag/kväll
Ni è de finaste som finns <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0