Söndagens promenad

Idag tog jag en rejäl sovmorgon.
Ville bara inte vakna, lr kliva upp.
Låg länge i nån sorts "dvala", mellan vaken och icke vaken.
Det kom till mej svagt, olika tankar & upplevelser.
Inget jag orkade lägga fokus på, utan jag lät det bara komma & passera.....
 
Min promenad gick till Lillänge.
Styrde kosan mot Rusta, hade tänkt köpa en mysig grå filt.
Har länge tänkt på den.
Den skulle värma så skönt nu i kylan.
Mjuk & go.
Men såklart, var den slut!!
(inte meningen att jag skulle ha en sån nu då!!).
 
Bara för att fördriva tiden,
var jag in på nån affär till, bara för att höra om de hade "farfars-tröja",
en sån skulle jag vilja ha.
En mjuk & skön.
Hitta inte riktigt det jag sökte,
som vanligt!
(då jag för en gångs skull tittar efter nått).
Inte meningen att jag ska ha en sån heller!
Bra det då, så spar jag pengarna.
 
Köpte 2 tändare iaf, så jag kan tända mina ljus.
 
Gick förbi "nya" Ica Kvantum
(inte mycket folk där, sist jag va där, var på invigningen, å då tror jag halva stan va där!).
 
Å så hem.
Det blev drygt 10 000 steg igen, bra.
 
Nu ska jag slappa,
ikväll blir det meditation.
Ser fram emot det.
 
Tack å Hej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0