Ring, ring!!

Vaknade före väckningen på mobilen!
Betydligt mycket tidigare. Så pass mycket före, så jag nästan hann somna om!!
Så när det verkligen ringde, halvsov jag & ville inte vakna. Ville inte äns kliva upp.
Fast, jag hade inge val!
Upp och stutsa.
 
Att kliva upp medans det är mörkt ute, är jätte mysigt.
Tända ljus och njuta i gryningen.
Se hur det ljusnar.
 
Ringde HC.
Upptaget!!
Och som ett under, lyckas jag komma fram.
Till receptionisten som sa,
- Konstigt, Den du söker har stängt av telefonen, och återkommer på onsdag!!
VA!!!!!
(som tur är, så är jag lugnt, och accepterar det).
Bara gilla läget..
 
Sen har jag ringt ett x antal samtal, för att komma i kontakt med olika hyresvärdar.
Inte äns de svarar!
Och OM de svarar, så ska man besöka deras hemsida, för att hålla koll.
(att prata med nån "på riktigt" verkar inte existera nu för tiden. Utan allt sker via hemsidor/mail mm).
Vart har den mänskliga "tvåvägs" kommunikationen tagit vägen??!
Jaja, bara att acceptera!
 
En solig, härlig promenad till Lungvik, t.o.r. blev det idag.
Fick till 11 400 steg drygt. Det känns skönt. (har inte legat på soffan HELA dagen då!).
 
En behl. Zon/Healing.
Denna gång gjorde det så där j****a ont i fötterna igen!!
Njurar, binjurar, tarmen, magen, ryggen, bihålan bla.
Magen satt igång och jobba direkt. Och jag kände ett skönt lugn. Blev väldigt avslappnad, trött & lite frusen.
Gunborg kände av både magen & hur "det lätta" och gav sig iväg... De andra , de som ska iväg.
Sen såg hon en "kolibri". (vilket bla. står för "rensning" mm). Intressant.
(önskar att jag kom ihåg allt som sägs, men de gör jag tyvärr inte, kanske de faller på plats sen).
Och så fick jag tips på "en sats renings-dryck". De ska jag testa.
 
Hem och VILA!
Det är viktigt.
Lika viktigt som träning & behandlingar. (om inte viktigare, för att kunna tillgoda göra mej det).
 
Kvällens Meditation.
En liggandes på mage. (det har jag aldrig gjort tidigare).
Vi fick ta emot från "Moder jord". In i hjärtat. Och hela kroppen, såklart.
Och så en sittandes. Med ett leende, i tanken. Och så i kroppen.
Och en berörings meditation, där vi fick ge varann "leende-massage", på rygg & huvud.
Och slutligen delge, vad Vinterfesten gav oss för Tacksamhet, Och vad vi var tacksam för..
 
Ikväll (och föresten alla kvällar), kände jag en enorm längtan efter att få KRAMA mina fina flickor.
SAKNAR ER <3
Slutligen!
Nått mysko händer här hemma.
Inte för att jag fusk-städar så helt å hållet.
Men de jag upptäckte i helgen & idag, VERKAR HEL KONSTIGT.
Något fel på ventilationen vet jag att det är, så om det beror på det, vet jag inte.
Men, locket på toastolen får svarta märken på sig. I hallen är det mörka fläckar på väggen. Och micron är alldeles svart inuti!!
Å jag fattar inget!
Vad kan de vara??!!
Spoki.
Jätte spoki.
 
Kanske bör kolla HELA lgh (i alla skrymslen och vrån) och se om det är svarta fläckar på flera ställen.
Då.....
 
Nä nu är klockan på tok för mycket igen!
Dags å blunda & drömma mej bort.
Långt bort...
SovGott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0