Rimfrost i träden

Nu har vädret vänt!
Minusgrader. De råa har fryst till i träden inatt, så det var så fint.
Som tur är, bara några grader kallt. De blir värre till helgen, Brrrr.
Ingen sol, fast det kommer också till helgen, härligt.
 
Torsdag,
idag har en utav kyrkorna öppet för "en stund i stillhet/andrum", så jag gick dit.
Skönt att bara tända ett ljus, sitta och låta tankarna sjunka in...
Be lite.
Och prata.
Jag satt en stund med församlingsassistenten. Det känns skönt att prata...
Fick även några fina ord från henne. Tack.
Sen fika vi, och prata med de övriga.
Så idag har jag varit social.
 
Efter lunch klädde jag mej för en promenad.
Jag var lite frusen, men kände att jag behövde komma ut i friska luften en stund.
Det blev en sväng på ca: 6000 steg.
 
Har provat att avinstallera & ta bort några program från mobilen.
Förhoppningsvis nått som har å göra med, att den konstra igår.
(fast, jag vet ju inte!!). Jag kan ju inget.
Det märks....
Annars få jag be om hjälp, (det är också nått jag ska & bör göra, be om hjälp).
 
Det får nog räcka så här för idag.
Önskar mej själv, En God Natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0