NYÅRSAFTON

NYÅRSAFTON!
(tisdag 31-12-2013, 3 grader varmt & knappt vitt på backen!!).
 
Ut med det gamla och in med det nya!
 
Denna nyårsafton blev som jag hade tänkt mej (just i dag).
En promenad,
ett härligt bad med doft av "cocos nöt",
ingen nyårs supè, utan en enkel soppa + kaffe & biskvier, flera gånger ;) ,
och några filmer.
Ikväll har jag sett, "When a man loves a woman"!
En passande film just idag, lr!!??
Den var gripande.
Jag fick grina några ggr.
Bli påmind, känna känslan i magen.
En jobbig, men sann film.
Ojoj, vad mycket olycka den där alkoholen ställer till med!
Skönt att jag slipper den nu iaf.
 
Ett himla skjutande & smällande har det varit hela kvällen.
Fast just vid 12-slaget small det som bara den.
(stackars alla djur, både de tama, men även de som lever ute).
Kan inte vara kul, för dem som är rädda, huvva.
 
Jag passade på att meditera , under 12-slaget.
I slutet av de gamla året, och i början av det nya.
Det har jag aldrig gjort förr, så det var nytt för denna gång.
En härlig stund, med raketer & smällare i bakrunden.
 
Nu ska jag sova i det nya året.
Och önskar att detta år,
kommer bli bra.
Gott Nytt År mina Nära & Kära <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0