Nu händer det grejer!

Eftersom jag fick så fina julklappar av mina underbara barn, så har jag nått att se fram emot.
Bl.a. fick jag ett presentkort på en massage, och möjlighet till spa!
Så nu har jag bokat en behandling, och tänker unna mej en härlig dag, och må EXTRA gott.
Det ser jag fram emot.
Lyxigt!!
 
Sen är det dags för håret, att få sig en omgång.
Tänkte toppa lite. Men mina fina gråa strån, de får vara kvar.
Lika bra att acceptera dessa gråa strån.
För min nuvarande färg känns ganska okey.
Jag tycker att jag brukar vara mörkare på vintern än vad jag är nu.
Kanske de ljusare beror på, att jag klippte av (nästan) allt ,för snart 1 år sedan.
 
Jag ska också, (ev) ta några gånger mera massage.
För jag vet att det behövs.
Jag har haft så ont i rygg/nacke ett längre tag nu.
 
Har också funderat på att gå till en kiropraktor.
Kanske behöver sträcka till, där bak!!
Men, allt kostar....
Få se vad massören säger.
 
Sen skulle jag jätte gärna vilja gå hos en andningsterapeut.
Och lära mej "frigörande andning".
För att lösa upp de som går.
 
Och snart behöver jag uppsöka tandläkarn också!
Har en tand som snart ger upp.
Å det är inte kul!!!
 
Ja, det finns att göra,
om man vill!
Det är bara pengarna som fattas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0