Första mötet

Fjärilen!
 
Idag ska jag börja ett 16 veckors program,
med fokus på kemiskt beroende.
(jag har gått det för ca 4 år sedan, men är förhoppningsvis mera "mogen" nu).
 
Det är till för mej.
Att "se den fjäril jag är", och ta hand om mej själv. Förstå & utvecklas.
En fjäril kan vara väldigt skör.
Och så känner jag mej.
 
I gruppen var vi 14 st.
Och tre ledare.
Vi fick en presentation av programmet.
Se en film.
Intervjua en person. Sen presentera den, inför gruppen. (på så vis, slapp vi presentera oss själva).
Leka två lekar.
Fylla i några papper.
Och så fika, såklart.
 
Det kommer förhoppningsvis bli bra & intressant.
Även känslomässigt tungt & jobbigt.
Men allt, för ett gott tillfrisknande.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0