Dans Meditation

Kvällens meditation var annorlunda.
Vi fick dansa.
Under 28 minuter skulle vi lyssna till musiken, dansa / röra oss som vi ville.
Följa musiken...
Jag blundade och bara lät kroppen styra.
(jag brydde mej inte om de andra, jag hörde ibland deras steg)
 
Därefter fick vi lägga oss ner, under 18 minuter i avslappning.
Å så skönt.
 
Även om jag tog det lugnt, och rörde mej försiktigt, så blev jag varm i kroppen.
Så kändes det jätte skönt, att efter dansen få lägga sig ner, och vila.
 
Helt klart, en givande meditation.
 
(Jaadu Cilla, det skulle vara roligt att se din "min", under detta danspass.
Du som tycker jag är "lite lustig" som sitter still & mediterar.
De här va nått annat!!
Hihi).
  Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0