Crazy start på dagen

Hello, help from above (sökes)!!
 
Nä, skämt å sido, men denna dag "suger"!!
Så himla trött.
Ett samtal innan jag äns kommit ur sängen. (sov 2 timmar efter det, blev helt slut).
 
Musten går ur mej, då jag känner mej hjälplös & missförstådd.
Önskar allt vore annorlunda..
 
Tänkte gå i pyjamasen HELA dagen,
men ändrade mej, då jag såg att SOLEN sken.
Och tänkte, - "att det är bättre att komma ut en stund".
 
Så efter en grön drink & kaffe,
klädde jag mej & gick ut.
Idag tog jag sjö-stranden bort mot minnesgärdet.
Å på hemvägen titta jag in på Ö&B, Dollar & en "nyöppnad" butik, mittemot Dollar (har glömt vad den hette).
Inte så viktigt, med andra ord.
(eller, jag med mitt "kassa" minne, hopplöst).
 
Har mediterat en stund.
Skönt. (försöka tömma huvudet på tankar...)
Såg några bilder, bla. stenar & min gröna äng.
Blev varm på ryggen, (hoppas den va under behandling).
 
Ska försöka skriva ner "allt" jag ska göra/vill göra, så jag kan få nån ordning på allt.
Det är för mycket som rör sig i skallen,
jag blir bara stressad & trött.
Och inget går att hasta fram, utan de faller på plats, när tiden är inne.
 
Nu ska jag ladda inför kvällens meditation,
vinterfest för själen.
Spännande å se vad det blir idag.
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: sofie

boom heter den:) Jag hittar massa jag vill ha där, mysig affär :)

Svar: Jaa, så hette den ;)Det fanns mycket där, kan tro att du sett en massa fint :)
Mona Falk

2014-01-14 @ 19:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0