CHI-BALL

CHIBALL!
 
(hon som gav mej massage igår, jobbar också som instruktör för Chi-ball träning, denna vecka erbjuder hon "gratis prova-på", såklart skulle jag testa).
 
Så jag hade bokat in mej på dagens lunch-pass.
Ett lagom pass för mej, då det var ett lugnare & inriktat på att stärka upp kroppen.
Det var en blandning av qigong, pilates, yoga.
Lugna, mjuka, sköna rörelser.
En träningsform som skulle passa mej perfekt!
 
Det gav så mycket bra.
Och fanns så många bra rörelser/övningar som kändes bra för mej.
Och att använda bollen i träningen kändes rätt.
Så jag köpte mej en egen
En passande färg för mej!
 
Sen hittade jag även mina "dröm-byxor".
Ett par som jag länge letat efter och ville ha.
Luftiga, rymliga & sköna.
Och med en "röd" färg, som också kändes rätt för mej.
Så de blev ett par sådana också!
(modellen ser ut så här, super sköna).
Kommer nog blir flera av dessa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0