Börjar hända lite nu

 Ännu morgontrött!
Och det är SÅ skönt att ligga och dra sej, innan det är dags att kliva upp.
 
En nyttig grön drink blev det till kaffet.
Testade "gröna ärter" idag. De har en speciell smak. Ingen höjdare, fast hälsosamt.
Hoppas min kropp gillar det!
 
En (sen) förmiddags promenad gjorde jag.
Solen visade sig. Tyvärr hann det tona upp gråa moln vid horisonten, som skymde den fina solen.
(för den står ju inte högt på skyn).
Jag fick i alla fall se ljuset ovan molnen.
Fick ihop 10 000 steg under dagen. Skitbra!
 
Hade ett möte med information om "Fjärilen", som jag ska gå under våren.
Jag har gått den för några år sedan. Jag kanske är mera "mogen" nu.
Och kan ta till mej mera, på ett bättre sätt.
Förhoppningsvis ger det nått bra, och hjälper mej att bli starkare.
Jag gör det för att JAG ska må bra.
Alla mina planer på att göra en massa (testa olika behandlingar),
gör att jag får lite ångest. Jag vill så mycket, men har inte råd!
Samtidigt som jag känner att jag vill göra något som är bra för mej.
Något som jag mår bra av. Något som är bra & skönt för min kropp.
Så även om det känns i magen, så struntar jag i det!!
Ta hand om dej!
 
  SEMLA!
Jag känner mej super sugen på en STOR semla, med massa MANDELMASSA & grädde.
Nästan så man skulle göra 1 bulle av hela satsen. En jätte stor!!
Gick förbi Edenbos idag, å såg en semla i fönstret. Fast köpta semlor är INTE lika goda som hembakta.
Kanske drömmer om en i natt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0