Både SKIT och BRA dag!

Idag hade jag ställt mobilen på väckning, eftersom jag hade en tid att passa.
Vaknade såklart långt före klockan. Klev upp, fixa kaffe, la mej på soffan och hann somna om igen!
 
Min nyladdade mobil, "gav upp" och batteriet var urladdat efter  endast 2 1/2 timme!!
Varför??!!
 
+ att datamängden var förbrukad redan efter 3 dagar!!!!
Vad är det som händer!!??
Jag hatar teknikens under!
För jag fattar ingenting. Och INTE är jag intresserad heller.
Men är ju (som alla andra i dagens samhälle) ganska beroende av mobilen.
(då man nu för tiden inte har fasta telefoner hemma).
 
Så jag gick till Telia för att höra vad som hänt!
Inget direkt svar kunde jag få.
Utan de gjorde nån avmarkering & nollställde (tog bort några program),
så får jag se om batteriet fortsätter krångla, då skulle jag återkomma å lämna in den.
 
Såg att "skärmen" dragit så mycket ström!!
På vad!?
 
Prommis till Lungvik.
Zon & healing behandling.
Idag blev jag inte lika tagen av behandlingen.
Och zonterapin gjorde inte lika ont.
Efteråt kände jag mej frusen, trött & lugn.
Men det som var häftigt denna gång, va att (vi fick hjälp) jag såg flera konturer ovanför mej som va där.
Och jag (vi) kände kylan....
Gunborg kände mycket över ryggen, höfter, bäcken, halsen & magen.
Och hon kände att det finns massor som ska ut.
Hoppas det släpper.
 
Jag tror jag småfrös hela vägen hem.
Idag var det - 3 grader, och rådimma (fuktigt).
Väl hemma åt jag en varm soppa, mumma.
 
Sen hamnade jag på soffan, trött, å somna ett tag.
Skönt.
Å nu är det dags att krypa i säng och sova.
Känner mej ganska nöjd i kroppen & knoppen.
 
Så det har varit en omväxlande dag, med lite väl mycket!!
 Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0