Äntligen träning!!

Dags för nya tag!!
 
Att det ska vara så himla TRÖGT att komma iväg och träna.
När jag vet hur himla SKÖNT det är, EFTER träningen.
Då känns det så otroligt bra.
Och idag lyckades jag komma iväg, ÄNTLIGEN!
 
Testade att "fuska" lite.
Jag har köpt några Celsius, för att få några extra energier, så idag provade jag.
Lite hjälp på traven ska jag väl kunna få!
Det behövs!!
 
Min träning bestod av en tur på cykeln.
Så jag kopplade in mina superbra hörlurar och satte igång å trampa.
När man har nått att titta på, och även hör vad de säger, går det ju av bara farten..
Det blev 1 timme, 1,4 mil & över 11 800 steg.
Ett jämt tempo, som jag höll hela tiden.
Å "flåset" höll måttet!
Så jag blev super glad & nöjd.
 
Efteråt klev jag in i bastun,
som en fin & härlig belöning.
 
Så när jag promenerade hem, kände jag mej glad & lycklig.
Träning, bastu & nyduschad, fräscht.
Härligt!
Då kändes det super skönt, att krypa upp i soffan.
Och bara njuta av dagens insats.
Toppen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0