1:a Januari 2014

Idag är det "Nyårsdagen"!!
 
1:a dagen på detta år.
Början på nått nytt....
 
Trött va jag denna morgon.
Vaknade, men somnade om..... låg länge och drog mej.
Skönt.
 
Det blev en sen frukost.
Idag iklädd träningskläder, för nu ska jag på gymmet!
 
Ärligt, så var det exakt 1 månad sedan jag var på gymmet!!
(jag va ju iväg på "spa" till Lycksele, efter det blev kroppen lat & bortskämd. Sen kom förkylningen & den onda nacken, som gjort att orken/förmågan mm att träna, varit som bortblåst!).
Så nu får det vara nog!!
 
Fick en stegräknare i julklapp.
(testade den på julafton, och kom upp i 3500 steg, tror jag de va).
Så idag för 2:a gången hängde jag på mej den, det blev några steg!
11200 steg fick jag till idag!!
Nöjd.
 
Testade mina nya hörlurar på gymmet idag också.
Kul att kunna höra vad som sas på tv-skärmen.
Det blev en helt annorlunda promenad på bandet.
Rekommenderas helt klart!
 
Eftersom jag inte tränat på så länge, tog jag det lugnt.
Det blev bara en sväng på bandet.
Fast, det blev iaf 6 km, drygt 300 kalorier, tog ca 1 timme.
Nöjd med det också.
(synd bara, att jag ska få så ont. OGILLAS!!).
Men, det är bara att kämpa på.
 
Ställde mej på vågen,
å den visa mer än den skulle!!
Dags att skärpa till sej en smula.
Vill Må Bra!!
 
Ja, det var ungefär vad som hänt första dagen på detta år.
Ska prova sova gott, och ladda inför kommande dag.
En Dag I Taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0