Zon/Healing - Massage

Har varit på en behl. hos Gunborg.
Och denna gång gjorde det så där j...a ont i fötterna igen! När hon tryckte på vissa punkter.
Och såklart, det är ju för att jag har problem där!
Annars var det ungefär lika, som jag haft förut.
De ända som skiljde denna gång var, då hon "snurra" på hö. fot.  Då knaka de, som bara den!
Å det motsvarade, min rygg!!
Undra vad som hänt?
Kan det vara av min behl hos massörer, Hjördis?
För hos henne fick jag en jätte omgång i fredags.
Och hon jobbade med flera olika sorters behl.
Och de hände massor.
Både i energibanorna, och på annat sätt.
 
Ja, helt klart, ger dessa "alternativa" behandlings-sätt resultat.
Och jag skulle behöva dem bägge, flera gånger.
Men, men...
Få se vad de blir.
Ta hand om dej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0