Träna

Måndag, tisdag och onsdag!
 
Har jag varit på gymmet.
Det är med tunga steg jag tar mej dit!!
Fast, det känns SÅ HIMLA SKÖNT, då jag kommer hem.
Härligt.
 
Jag har cyklat 1 timme, kommer ca 15 km.
Har kört lite styrka.
Har också kört cirkelträningen några ggr.
Och lite för ryggen på mattan.
(jag fick bakläxa med min ryggträning. Måste ta det lugnare, backa några steg).
Börja fokusera på ländryggen igen.
Sakta men säkert kommer jag framåt!
 
Bad sjukgymnasten om hjälp & råd med mina ljumskar.
Hon trodde de kunde bero på min svaga & överansträngda ländrygg.
(Och ev. nått med disken).
Så nu blir de mera fokus på baksidan.
 
Jag har även använt mej av vibrationsplattan.
Det är också en sorts träning.
Och "skaka" lite fett, skadar aldrig!
Haha..
 
Basta har jag lyxat till med.
Det är såå himla avkopplande och skönt.
(saknar bara en massör).
 
Så denna veckas träning känns okey.
Nu blir det nån dags vila.
Eftersom jag snart ska ut å resa.
Kroppen behöver vila också.
Lika viktigt, som träning.
 
Ikväll ska jag se Sverige spela hockey.
Hoppas de går bra.
Ha en bra dag/kväll,
de ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0