Så var det måndag igen...

Trött!
Upp strax efter 7!!
Kunde inte ligga kvar/somna om...
Kaffe och en grön drink.
De fick bli morgonens frukost.
 
Dags för gymmet igen!
Lika bra att ta det från morgonen.
Idag tog jag en tur på cykeln.
Det är mer skonsamt för min kropp.
Framför allt knäna, men även resten.
Och man kommer längre med cykel.
På 60 min, kom jag 15 km.
Inte illa.
Å så lite styrka, + stretch mm.
Och så bastu såklart.
Jag provar att töja lite där också, i värmen. Kanske de ger nått. Hoppas.
 
Föreläsning, Mediyoga
Var och lyssnade på Göran Boll.
Han va bra. Intressant.
Tänk vad mycket bra, denna "lätta" rörelse & andning kan göra.
Jag ska försöka lägga till detta i min dagliga träning.
Bra för hela kroppen, även alla organ på insidan.
Allt för att få en så frisk & kry kropp som möjligt.
Den ska ju hålla länge.
 
Skjuts på affärn
Fick åka med Sofie & Niklas å handla.
Toppenbra.
 
Dags att göra kväll,
jag ska upp tidigt imorgon. Åka med Sofie till H-dal.
För imorgon è de en speciell dag.
 
Ger mej själv en KRAM
och säger
- God Natt, å sov sött.
Tack för denna dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0