Mitt i veckan dag!

Huvva, imorse vaknade jag före 04!!
Jag klev upp, fixa kaffe, satt i mörkret i soffan, njöt av kaffet, tystnaden och funderade....
Det är mycket nu.
Fast det har det varit länge.
Jag får bara inte ordning på mina tankar/känslor.
De får ta den tid som behövs.
 
Kröp tillbaka i sängen ett tag.
Somna skönt om.
Vaknade igen, med huvudvärk. Och den har följt mej hela dagen...
(stress/spänd/??)
 
Mitt kära "mellan barn" fyller år imorgon, och kommer hem.
Å jag är som vanligt, (nu för tiden) så himla dåligt förberedd. Även fast jag vetat om länge, att hon kommer.
Och inte planerat "vad/hur" jag ska uppvakta!
(de va bättre förr, då de va små, och bodde/var alltid hemma, å åt tårta, vare sig de ville lr inte) Hihi.
Nuförtiden vet man aldrig var de är!
Eller hur de blir!!
Men som alltid med mina underbara barn, blir det alltid bra.
 
Så när jag väl bestämt mej,
och kollat "läget" lite,
då var de inga problem.
Skönt då jag äntligen tar ett beslut.
Och de får bli så bra de blir.
 
Var å handlade,
och hoppas att allt flyter på, och kommer smaka gott.
De jag uppskattar mest, är att få träffas & vara tillsammans.
 
Lunch konsert i G:a Kyrkan.
Blues/soul/gospel många härliga låtar.
Det är en viss musik.
Både långsam sorgsen, och rivig upprymd.
Så det var en skön upplevelse.
De behövde jag.
Och jag gjorde nått som jag gillade.
Skönt.
 
Möte ikväll.
See You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0