Mina drömmar

Jag vet vad jag vill och behöver....
fast jag vet inte riktigt "hur" jag ska komma dit!
Men en vacker dag så..
 
Det finns så många vackra platser som jag vill (och förhoppningsvis) kommer besöka.
Och såklart, är det värmen, solen, de klara vattnet, havets alla fiskar , växter och djur, palmerna, de vita stränderna, en härlig bungalow, de tropiska frukterna, den spännande maten och mycket mera som lockar...
Och framför allt, lugnet.
 
Att bara få strosa omkring, se och uppleva en annan kultur.
Njuta av allt de vackra.
Sitta på stranden, njuta av soluppgången, höra havets brus.
Följa solnedgången, se stjärnorna komma fram på den svarta himlen.
Känna doften av de salta havet.
 
 
Oj, vad jag längtar..
Ska fortsätta att drömma nu..
Härligt att ha nått att se fram emot
Sweet Dreams <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0